peça relleu

Presentació de la nova rajola de la col·lecció Pujol i Bausis

En el marc de l’Assemblea Anual d’AMPEL, Associació d’Amics dels Museus i el Patrimoni d’Esplugues, es va presentar la rajola núm. 5 de la col·lecció de reproduccions en relleu de la Fàbrica Pujol i Bausis.

El model escollit és un floró catalogat als mostraris de la fàbrica i que es produïa en diferents colors i mides, i també en combinació amb altres peces per formar un espirall. Arquitectes com Josep M. Jujol o Ignasi Mas i Morell la van utilitzar en alguns dels seus edificis.

Es pot adquirir al Museu Can Tinturé, de dimarts a dissabte de 17 a 20h, i dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h.

Tots els dilluns, tancat