TurismeBLL_cuponsdescomptes2017_1

Escapades en família! Nous descomptes

El Consorci de Turisme del Baix Llobregat reedita, amb novetats, el cupó per fer escapades en família. Aquest 2017 podreu gaudir dels nous descomptes i promocions per a visitar els principals atractius turístics del Baix Llobregat a preus especials.

Amb aquests descomptes es poden visitar la Cripta Gaudí de la Colònia Güell, el Parc Arqueològic Mines de Gavà, els Espais Naturals del Delta del Llobregat,  el Canal Olímpic de Catalunya, el Museu de Sant Boi, les Coves de Montserrat Collbató, Catalunya en Miniatura i Aventura vertical a Catalunya en Miniatura, els Museus d’Esplugues, el Museu Agbar de les Aigües, l’Itinerari Jujol de Sant Joan Despí, el Museu de Montserrat, i el Museu de Matemàtiques de Catalunya MMACA.

Els cupons amb descomptes es troben al web www.turismebaixllobregat.com/cupons. A més, es poden adquirir a les oficines de turisme, allotjaments, restaurants, jugateques, punts d’informació juvenil i als principals atractius turístics del Baix Llobregat. També es poden sol·licitar al Consorci de Turisme del Baix Llobregat per email o per telèfon.

Els Museus d’Esplugues de Llobregat proposen un descompte de 2 x1 a les entrades de les visites guiades dels diumenges a Can Tinturé i La Rajoleta.

Us animem a gaudir d’aquestes visites i activitats en família al Baix Llobregat, a un salt de Barcelona!

¿Quieres unirte a la conversación?
Agradecemos tu participación.