prgrama families

Es consolida el programa per a famílies dels Museus

L’any 2015, coincidint amb l’Any Internacional de Turisme familiar, els Museus d’Esplugues inauguren el seu programa d’activitats adreçat a les famílies, amb la idea de cobrir una demanda creixent que s’havia detectat, i l’objectiu de mantenir una oferta d’activitat anuals.

L’any 2016, analitzant la bona acollida rebuda, es consolida el programa amb l’organització de 10 activitats adreçades a diferents edats.

Les dades de públic de l’any anterior ens parlen de 1254 usuaris a les activitats familiars del Museu, el que ens va animar a plantejar aquest 2017, la idea de fer un mínim d’una activitat al mes adreçada a famílies (excepte el mes d’agost).

Així que us presentem el nou programa d’activitats familiars que esperem us agradi:

Programa. Activitats familiars. 2017