Supermesweb

El Supermes!

Activitats familiar a tot el Baix Llobregat

Per segon any consecutiu, els caps de setmana del mes d’abril, les famílies amb infants trobaran al Baix Llobregat propostes turístiques, gastronòmiques, culturals i d’oci especialment pensades per a elles i amb importants descomptes.

I com a novetat, El SuperMes presenta en aquesta edició un concurs online per trobar una superfamília que serà l’ambaixadora de la comarca. Tots els participants al Supermes podran compartir la seva superexperiència de visita al Baix Llobregat, i amb això aspiraran a guanyar un súper premi: un súper any ple de visites i activitats d’oci i turisme al Baix Llobregat.

Consulta aquí totes les activitats dels Supermes

Les superactivitats dels Museus d’Esplugues

WEBRajolaDesapareguda  El misteri de la rajola desapareguda

WEBRoses2 Són vermelles les roses?

WEbLlibres Llibres fabricats